Zoho Jumpstart
Usługi // Wdrożenie narzędzia Zoho //

Dopasowana usługa wdrożeniowa, aby szybciej rozpocząć działalność

Od obsługi konfiguracji konta po pełną personalizację! Teraz możesz przenieść swój biznes do Zoho bez wysiłku.

Jak to działa?

Zbieranie wymagań

W pierwszym kroku porozmawiamy z Tobą, aby poznać Twoje wymagania biznesowe. Zbierzemy wszystkie niezbędne szczegóły, by opracować plan wdrożenia.

Dokumentacja

Zebrane spostrzeżenia zostaną wykorzystane do przygotowania zestawienia prac (SOW), które zawiera spis działań do wykonania, terminy i inne. Wszystko po to, aby określić cel usługi wdrożeniowej.

Wdrażanie projektu

Po podpisaniu umowy zajmiemy się ustawieniami, konfiguracją, personalizacją Twojego oprogramowania Zoho w celu wdrożenia najbardziej wydajnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb firmy.

Wdrażanie nowych pracowników i szkolenia

Po zakończeniu wszystkich działań przeprowadzimy Cię przez cały proces wdrożenia i zapewnimy ekskluzywne szkolenie, aby lepiej przygotować się do obsługi wszystkich konfiguracji i dostosowań.

Podpisanie projektu

W ostatnim kroku, po podpisaniu umowy, przekażemy Ci oprogramowanie. OD tego momentu możesz od razu zacząć korzystać z oprogramowania Zoho, aby z powodzeniem rozwijać swój biznes!

Gotowy na szybki start?

Plan cenowy dostosowany do Twoich unikalnych wymagań biznesowych. Nasi eksperci zapewnią Ci w pełni skonfigurowane rozwiązanie w możliwie najkrótszym czasie.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Najczęściej zadawane pytania

Czy Jumstart będzie oferowany jako bezpłatna usługa?

Czy Jumpstart będzie oferowany jako bezpłatna usługa?

Nie, Jumpstart to osobny i płatny program wdrożeniowy. Ostateczny koszt usługi będzie zależał od wymagań Twojej firmy oraz zakresu prac do wykonania.

Jaki jest przybliżony czas trwania usługi?

Jaki jest przybliżony czas trwania usługi?

Czas trwania usługi wdrożeniowej różni się w zależności od Twoich wymagań biznesowych i zakresu pracy do wykonania z naszej strony. O przewidywanym terminie zostaniesz poinformowany w dokumencie zawierającym zakres prac.

Uwaga: Plany zaczynają się od minimum 10 godzin pracy.

Jeśli po jakimś czasie chcę anulować usługę Jumpstart, czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Jeśli po jakimś czasie chcę anulować usługę Jumpstart, czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Po zarejestrowaniu się w programie nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Jeśli masz konkretne pytanie z tym związane, napisz do nas.

Czy otrzymam szkolenie z obsługi oprogramowania?

Czy otrzymam szkolenie z obsługi oprogramowania?

Oczywiście! Ty i Twój zespół otrzymacie indywidualne szkolenie, aby opanować wszystkie konfiguracje i personalizacje w oprogramowaniu.

Czy otrzymam wsparcie po wdrożeniu?

Czy otrzymam wsparcie po wdrożeniu?

Po etapie zatwierdzania projektu przydzielimy Ci zespół pomocy technicznej, aby udzielił wsparcia w przypadku zapytań związanych z produktem.

Zaczynamy!

Dodaj do koszyka
- Błąd dodania do koszyka. Spróbuj później.
Ilość zmieniona
- Wystąpił błąd. Spróbuj później.
Skasowany z koszyka
- Nie można usunąć produktu z koszyka. Spróbuj za chwilę.
0